Alexandre Mattiussi - kollektsiooni sünd
FILMIINFO
- Originaalpealkiri: Alexandre Mattiussi, AMI - naissance d'une collection
- Režissöör: Dominique Miceli
- Pikkus: 52 min
- Riik: Prantsusmaa
- Aasta: 2024
LINASTUSAJAD JA PILETID
Ami on üks hetkel üks kuumimaid kaubamärke moetööstuses. Unikaalne pilguheit Alexandre Mattiussi, AMI brändi looja, uue kollektsiooni loomise protsessi. Viimase 13 aasta jooksul on ta vallutanud maailma, tuues moelavale Prantsuse ikoone nagu Catherine Deneuve ja Carla Bruni.
Dokumentaalfilm pakub ainulaadset sissevaadet AMI eelseisvasse moeshowsse, viies meid telgitagustesse alates idee tekkimisest kuni moelavale jõudmiseni. Tänu eksklusiivsele ligipääsule saab publik sukelduda disaineri intiimsesse maailma ja isiksusesse, uurides tema emotsioone ja vaatenurka praegusele ajastule. Vaatajal on võimalus avastada disaineri inspiratsiooniallikad, loovusmeetodid ja uurida, millised on kõrgeimate kvaliteedistandardite säilitamiseks vajalikud tingimused. Alexandre Mattiussi eesmärk jääb samaks: "riietada inimesi, keda ma kohtan linnas või metroos, ja ka oma sõpru".
AMI moemärk oli olulisel kohal ka Netflixi hittsarjas "Emily Pariisis" - nimelt oli just see moebränd Emily ja tema (eks)peigmehe Alfie kuumaõhupallil toimunud kihlushetke ja sellele järgnenud reklaamkampaania keskmes. AMI, mis on tuntud oma kaasaegse ja šiki prantsuse moe poolest, on esindatud sarjas ka mitmete rõivaste kaudu, mida kannavad peategelased. Näiteks kannab Emily mitmeid AMI rõivaid, mis rõhutavad tema trendikat stiili.
Filmiseansile teeb sissejuhatuse vabakutseline ekspert ja Diori meesteosakonna endine rõivadisainer Hans Schwarz.